Benim bebeğimde aynı öyleydi bir pişik oldu böyle kabarık kabarık sürmediği krem kalmadı sonra eczacı kuzenim trosdy %1 lik getirdi 3 gün her altını açmamla sürdüm. 3 günden sonra eczacıların elde yapma pişik kremi oluyor ondan günde 1 kere sürdüm geçti çok şükür daha hiç olmadı. Bu arada Sleepy kullanıyordum primaya geçtim bir sıkıntı yaşamadım. 14 günlük bebeğin de altını sabunla yıkayamazsınız sürekli önümüz kış hasta olur yavrum Kesinlikle ve kesinlikle ıslak mendil kullanmayın ne kadar doğal olursa olsun pamuğu kaynamış suyla ıslatıp öyle temizleyin. 3 güne kalmaz geçecektir inşallah 🙏🏻❣️