Bibi çevrenin psikolojini bozmasına izin verme mama da alsa büyüyecek süt alsada . Tabiki anne sütü önemli fakat bazı bebekler almıyor mamayı zehir gibi gösterenlere kulak asma her bebek aynı değil. Emzirsen de emzirmesende sen çok iyi bi annesin. Annelik çocuğun karnını doyurmak değildir unutmayın.. şu normal Doğum sezeryan , meme-mama ayrımlarından artık bi vazgeçsinler herkes anne. Herkes kendince iyi bi anne. Kalıplara sığmadan ona sarılın. Bunun ona çok ihtiyacı var. Önce senin kokun senin kolların bunu unutma ;)