SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar aptamil kullandım 6 aylik oğluma onda kusma olmuyordu sonra similac a geçtik beslenmeden sonra az da olsa kusuyor peynirimsi mamadan dolayı mi acaba tekrar aptamile geçsem yaşayan var mı hanımlar?
Bebeklerm SeliminannesiSeliminannesi09 similac kullanıyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım aptamil aşırı gaz yapmıştı bize
SeliminannesiSeliminannesi09 Bebeklerm neden olabilir ki canım böyle peynir kesiği gibi kusuyor 6 aylik
Bebeklerm SeliminannesiSeliminannesi09 iyi doyduğunda peynir kesiği gibi kusar dedi doktorum ama belki tecrübeli anneler vardır
Bebeklerm SeliminannesiSeliminannesi09 bende 120 veriyorum 5.5 aylık normal bence üşütmüş olabilirmi acaba ama her bebek her mamaya alışamaz hemen 4 aydır kullanıyorum hiç kusma olmadı
SeliminannesiSeliminannesi09 Bebeklerm sağol gülüm bide 60 cc ya 1 ölçek 150 yapmak için kaç koymak gerekiyor bu mamayı anlamadım valla
SeliminannesiSeliminannesi09 Damladerin hırıltı var zaten oyuzden mi kusuyor üşürdüğü için mi sağol gülüm
Bebeklerm SeliminannesiSeliminannesi09 150 cc ye 2.5 ölçek canım diğer mamalara göre kaşığı büyük bunun
Damladerin SeliminannesiSeliminannesi09 olabilir o hırıltı balgam olabilir burnunu sık temizleyip bol sıvı iyi gelir ilacı önermiyor doktor zararlı balgam söktürücü
Bebeklerm SeliminannesiSeliminannesi09 kabızlık hiç yapmadı hayet memnundum ama ikidir siparişim sorunlu geliyor kızdığımdan değiştirmeyi düşünüyorum
SeliminannesiSeliminannesi09 Bebeklerm ne gibi sıkıntılar ki bende netten alıyım diyordum güvenemedim
SeliminannesiSeliminannesi09 Damladerin valla ılhamur verdi annem az bisi bol sıvı mamayı artısıyım mi kuzum suyu çok içmiyor benim bebeğim