Hamileyken başıma geldi, kabus gibi günler yaşadım. Çok iyi bir genel cerrahi gittim, ameliyattan başka bir çözümü yok bunun dedi, kullandığın kremlerde kortizon var cok daha zararlı dedi. Hamileyken ameliyat oldum, simdi iyi ki olmuşum diyorum. Onun acısı hic birseye benzemiyor çünku