Kubraybars Kızlar meraba bebeğim 2 aylık hergun rezene çayı yapıp 1 bardak içiyorum biboronun dibinede az bisey koyup bebeğime iciriyorum bide nane yapıp veriyorm bisey olur mu ?
Kubraybars fatmagulbrs Geçen hafta üşütmüşüz çok kusuyodu sabah akşam nane verdim rahatladı ama yinede öksürüğü hapsirmasi var vermeye devam ediyorum naneyi
Kubraybars mina00 Hayır kendim 1 bardak içiyorum 🤭 bebise biboronun dibine çok az koyup öyle veriyorum
mina00 Kubraybars kusura bakmayın yanlıs anladım, bebrk ıcın hipp rezene cayı var ondanda kullana bılırsınız ben kızıma kullanıyorum cok cok ıyı butun gaz ılaclarından