ceyda-beliz merhaba arkadaşlar bebeğim 20 günlük hapsiriyor sürekli burnunu aspiratorle temizliyorum sümük baya çıkıyor ama hırıltı hala devam ediyor normal mi sizce ?
Minikprenseselo ceyda-beliz bnm kizmda 20 gunluk olmstu canm o seklde sirtine masaj yap balgam varsa kusarak atar onu
mina00 ceyda-beliz benım kızımda pyleydı cok endıse edıyorduk doktora goturduk hıc bı sorunu yokdu, burnun sureklı tutulmasıda fazla gıydırınce oluyomus, sımdı hıc oyle sorunuz yok
Ulumil Bizdede olmustu doktor normal olur dedi burnunu açıyodum ben sürekli serum fizyolojikle hırıltı ciğerlerinden gelmediği sürece sıkıntı yok
Balimkizim Ateşi yoksa normal:) burnunun üstüne zeytinyağı ile masaj yapın içine de kendi sütünü damlat . Hapşırıp içindekileri çıkarınca rahat nefes alır, hırıltı da biter inşallah. Bunu en az 40 gün filan yap.