sevval_5481 kızlar doğum yapalım 1 ay oldu 37 haftalık doğdu kızım 2820 vr boyuda 47 cm idi kilosu sarılıkten dolayı 2350 ye kadar düştü bugün gittik eşyaları ile 3200 ve 50 cm geldi sizce iyimi
MH34 sevval_5481 benım doktorum en az 500 gram en fazla 2 kilo alabilir ilk ay dedi oanik yapmayın iyi bence sizin