Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 3.5 aylık ve sürekli emmek istiyor. Gündüzleri hiç derin uykusu yok 10 dk uyuyo geri uyanıyor. Gece uykusundada gaz sancısına uyanıyor. Acaba tam doymadığından mı böyle? Bebeğim kız ve boyu 65, kilosu 6.700. Yorumlarınızı bekliyorum.