mihrosum Serum fizyolojik yapıyorum ama buna Baska bir cozum var mı acaba kızımın burnu akıyor. Onun dısında ıyı. Niye oldu onuda anlamadım bilen vsr mı acaba neden olmus olabilir.
Deletedmom63 mihrosum benim kızımın da akıyor sonradan tıkandı isterseniz ilerlerse doktora gidin biz dün gittik ilaç verdi efzanede yoktu dün bugun alıcaz inşallah işe tarar Geçmiş olsun 🌸
Mervegem mihrosum soğuk algınlığı nezledir canım bu ara salgın gibi oglum dada var. Benn hastaneye gitmeyi tercih etmedim ortalık karısık diye. eczaneden bebegimin ayına uygun surup istedim kullandım 3 günde geçti.
mihrosum Mervegem canım drda serum fizyolojik vermemi calpol vermemi yazmıs. Ama durumu ıyı sızın bebegın durumu ıyımı
Mervegem mihrosum calpol agrı kesici canım ben ibromin zero kullandım 3 gün cok sükür hiç bişeyi kalmadı