1Ezoo nıye 6 aydan once kesınlıkle dıyorsunz? ben eğitim alıyorum eğitmenim 4 buck ayda oturtabılırsnz dedı.tabı ondan once 4 aylıkken yarım oturur halde tuttuk hep.ara ara alıştrmak amaçlı.sonra tam oturrtuk desteklerle.doktor kontrolune gıttığmzde motor gelişimi cok ıyı dedı.mesela..net bılgı verıyorum size.ınternette her yerde 6 aydan once oturtmayın yazıyor ama doğru değil.herhangı bi problem olmuyor ki biz prematureyız bide.ek gıdayada 4 bucuk ayda başladık.