Kızım 10 aylık olacak pütürlü yemiyor hep çekiyorum robottan yoksa öğürüyor ve gözlerinden yaş geliyor doktor neden eziyet ediyorsun mutlaka yiyecek dedi .Ablamın kızı 1,5 yaşında kadar robottan şeyimin oğlu 1 yaş 8 aya kadar robottan ve kuzenimin kızı 1 yaşına kadar ben de kasmıyorum ağlatmaya ve diretmeye gerek yok bu yüzden yavaş yavaş eline veriyorum kendini alıştırıyorum her yemekte eline mutlaka parmak besinler veriyorum bazen mıncırıyor bazen çiğniyor kendi yani aslında çiğneyebiliyor bu yüzden kasmıyorum sen de kasma