Buseasel Kızlar eşim ameliyat olucaktı o yüzden covid testi istendi bugün yaptırdı ve sonuç maalesef pozitif 7 buçuk aylık kızım var annemde bana yardıma gelmişti 1 hafta önce napıcağımı bilmiyorum şuan bebeğimde olmuştur veya olacak diye çok korkuyorum
Sevda_asel Buseasel canım korkma bende yeni atlattım bebeğim de pozitifti. 52 günlükken yakalandı . İlaç kullanmadim çift maskeyle emzirdim hatta sütüm azaldı mama başlamak zorunda kaldım 😞 ama eşimde bizde atlattık şükür 🙏
Ecrinbzkrt Buseasel korkma cnm takıp et hep benım ılk esım oldu 2gun sonra ben oldum onun ıncesı evden cıkmıyorduk grıptık bıze grıpten geldı resmen o sıra zaten hep maskeyle dolasıyorduk evde bende olunca hemen annemlere yolladım onlarda takıp edıyor cok sukur ıyımıs bızımde haftaya bıtıyor rabbım şifa versın cnm
Doruks_mom Buseasel korkma canım benim eşim de oldu oğlum 3.5 aylıktı ama ne oğluma ne bana bulasmadi çok şükür bol bol emzir bebeğini