[silindi] jandarma mi piyade mi? Eşim jandarma komando Van merkez il jandarmada yaptı zordu ev yüzü görmedi ,6 ay Suriye’ye gitti bildiğim kadarıyla şuanda da baya görev oluyormuş ev yüzü görmüyorlar ama ilçeleri bilemiyorum onlar da yoğundur. Ama idari islerciyse eşiniz Van rahat ve sosyal açıdan güzel