Minnosbebe Denizkus bence kar yağdıktan sonra biraz hastalıklar azalır ama be olur be olmaz biz 2 ay kontrol altına alacağız. İstanbul kalabalık kent ve her yere gidemiyorsunuz
Denizkus Minnosbebe evet kar yağsa biraz daha rahatlardık hastalıklar iyice çoğaldı kalabalık şehir inanın insan evden dışarı çıkarmaya korkuyor bi aşıya götürmüştük ordan bulaştı