Minnosbebe
Bizde yaşadık malesef ki. Bebeğim tam 6. Ayına girecek ek gıda heyecanı derken ek gıdaya bile başlayamadık. Geceleri ateşlenmeler, balgamlı kusmalar, öksürmeler, ishal, iştahsızlık derken 3-4 gece acil. En sonunda serum taktılar, oksijen verdiler. Doktorumuz iğne yazdı. Her gün iğne oluyoruz. Pazartesi kontrolümüz var. O kadar zor ki anlatamam. Bebeğim gözümün önünde eridi zayıfladı. Ben perişan oldum ağlamaktan. Allah kimseye yaşatmasın. Avmlerden, insanlardan uzak tutun. Öptürmeyin bebeğinizi. Mümkünse evinize misafir bile kabul etmeyin, şimdi de ben hastayım. Maske takarak bebeğime bakıyorum 😔 Çok çok geçmiş olsun size de