Deletedmom16 birde ben şunu merak ediyorum ben sadece emziriyorum dediğim halde yine de mama yazdı bize size de mi emzirdigiz halde mama yazdı bı arkadaş da emziren anneye diyet yap diyorlar mama veren anneye de mama yazıyormuş dedi de kafam karıştı ben sadece emziriyorum dediğim halde neden mana yazdı acaba