Merhaba arkadaşlar oğlum 10 buçuk aylık bir ay önce sütten kestim yani mecburen ve mama da almadı sadece ev yemeği olarak besleniyor…sorum şu ki kaka yaparken çok zorlanıyor adeta kendini yırtıyor ne içirebilirim oğluma kakasını rahat yapsın diye bugün bütün gün yırttı kendini ama yapamadı midesini rahatlatacak bir öneriniz varsa lütfen bana yazın