koalaveannesi
Arkadaşlar 35 günlük bebeğim var 3-4 gündür gaz sancısından kıvranıyor kuzum
5 dk emiyor ağlıyor gazını çıkarıyorum tekrar emiyor bugün ebebekten kiraz çekirdekli patik ve kemer aldım mikrodalgada ısıtıp patikleri giydirdim kemeride karnına koydum çok rahatladı acayip acayip sesler geliyor bağırsağından
Ya tesadüf ya da gerçekten işe yaradı sizlerin de aklında bulunsun