Elactus İstanbulda ataşehir sağlık ocağına gidiyoruz bize rota aşısını yapmadıklarını söylediler deliricem kim yapıyor bu aşıyı sağlık ocakları mı? Hastaneler mi?
Mariposa Elactus sağlık ocağı da yapıyor hastane de , benim doktorumun kendi özel muayenehanesi vardı ben asiyi eczaneden aldım götürdüm yaptı. Devlet ödemiyor zaten siz ücretli eczaneden alıyorsunuz. Götürüp doktorunuza yaptırıyorsunuz
Cerenaslan Elactus Nasıl yapmıyolar ya öyle saçma şey mi olurmuş. Ben ilk dozunu sağlık ocağında yaptırdım 2. dozunu evde kendim yaptım.
UraSsmom Elactus Sağlık ocağındaki hemşire bana eğer doktor reçetesiyle gelirsen yaparım demişti. Bende doktora reçete yazdıracağıma gittim hastanede yaptırdım
Elactus Mariposa onu biliyorum zaten de sağlık ocağındaki hemşire biz yapmıyoruz dedi zaten zatureyide zorla yaptırdık ertelediler sürekli
Elactus Cerenaslan valla burdakiler bir cins zaten zatureyi zorla yaptırdık erteleyip durdular gelmdi diye
Mariposa Elactus devlet ödemesinde olmadığı icin yapmıyoruz demiş olabilir. Siz aşınızı alın gidin yaptırın mecbur yapacak.
Elactus Bebeğim 2.5 aylık oldu zature aşısını yeni yaptırabildik her seferinde arayın dediler aşı yok elimizde dediler dün aradım yine yok dediler sonra ama bizim zamanımız geçiyor dedimde tmm yarın gelin dediler anlamıyorum ya!!!