Kızlar bebegim 37 günlük. Normalde gazlı degil ama ben gaz yapacak bisey yiyince çok fena oluyor sancıdan kıvranıyor. Misal karnabahar brokoli yemiştim çok gaz yaptı bana da bebeğime de. Pesinden kimyon çayı içtim ama iş işten geçmişti galiba. Neyse bir arkadaşım mamsel kimyonlu rezeneli çay önerdi. Kullanan var mi ? İse yaradı mi gerçekten.