0101_kusum01 Busebalimm bizde aksine Aptamil içtiği gibi affedersin hem alttan hem üstten çıkarıyor😊🙈
Hld61 Busebalimm aptamil gaz yapıyor , sma da yapıyor .Hipp kullandık gaz yapmıyor ama çok pahalı zaten kızım 350 gram kutuya bir haftada bitiriyor gerek yok .Şimdi bebelac aldım herkes çok memnun bende deneyeceğim
Sentrk Busebalimm ilk bebelacgold kullandm yuzunde kizariklik oldu ama gazini iyi cikariyordu..sma aldm yuzu duzeldi bu sefer gaz yapti şastum kaldim ne yapacgm konusunda 😅