Merhaba güzel anneler, malum gündem korona, kim test yapsa herkes pozitif,hep pozitif duyuyoruz maalesef :( hiç test yaptırıp negatif çıkan yok mu acaba? Yani negatif çıkanlarda da ne gibi belirtiler oldu neyden şüphelendiler, inş en kısa zamanda kurtuluruz 😞