Geçenlerde saç dökülmesiyle ilgili post açmıştım belki hatırlarsınız. Doktora gitmiştim geçen hafta, kan sonuçlarını öğrenmek için bugün aradım tekrar hastaneye gitmeye korttum virüsten dolayı. Doktor sonuçlar güzel saç dökülmesi için Kerozan diye bir ilacı al dedi. Bebeğimi emzirdiğimi söyledim sorun olmaz dedi. İnternetten araştırdım ilacı vitamin takviyesi olarak geçiyor ama içim rahat etmedi doktorla da yüz yüze görüşmediğim için pek güvenemedim. Aranızda bu ilacı kullanan yada bilen var mı kullansam mı bilemedim ya🙁