Merhaba hepinize. Aranızda olan varsa lütfen yardımcı olurmusunuz. Şöyle ki oğlumda 4 gün öncesinde başlayan alerjiye benzer şeyler çıktı sinek ısırığı gibi kabarık ve kızarık oluyo ve bu kolları bacakları ve ön tarafı(vücut) bu şekilde kabarıklar ve kızarıklıklarla doluyor ama kalıcı olmuyor 1 2 saat içinde geçiyor akşam çok küçük sivilce gibi çıkıyor sabah kalktığımızda gözlerime inanamıyorum doktora götürdük dişlerini daha patlatmamış (8buçuk aylık ) dedi herhangi bir alerji testi yapmadı dişlerden dedi ama görseniz daha çok alerji gibi duruyor ve ben artık çok endişeleniyorum neden böyle oluyo. Alerji desem neyin yaptığını bilemeden yemeklerinde ne yapsam versem diye kestiremiyorum çünkü yedikten sonra çıkan şeyler değil böyle olanlarınız varsa lütfen bişey söyleyin korkuyorum .