Deletedmom418 Mom095 canım bu diş incisi gibi dıruyor. Benim kızımda doğduğundan beri vardı kendiliğinden geçti
Mom095 Deletedmom418 onu da araştırdım canım. Diş incisi genelde yenidoğanlarda oluyomuş. Hiç bilmiyorum ki böyle sonradan çıkıyo mu yoksa iltihap mı? Doktorumuzdan cevap bekliyorum bakalım
Mom095 Ruyos canım doktorumuz yazdı. Tükürük kisti önemli değil bişey kullanmaya gerek yok geçer dedi. İçim rahatladı en azından. İnşallah sizinde önemli bişey değildir 🙏🏼