Ahmetaslanannesi bizde sarılığı zor atlattık bol bol emzir dediler ama süt yeterince gelmedi çünkü o uyudu emziğinde yoruldu bıraktı derken ben inat ettim mama vermemek için ama çok pişmanım keşke mama işe destekleseydim 3gün yoğun bakımda kaldı 2,5aylık sarılık 8 hala sarılık atlatana kadar ikisi birden götürebilirsin