gazel0606 4 aylık bebeğim var lohusadan sonra bir kere adet oldum sonra olmadım emziriyorum düzmeli normal midir
Sedagenco Günümde adet oldum sürekli her ay oluyorum ama daha sanırım düzene girmede çünkü biraz gecikmeli oluyorum. Ben emzirmiyorum. Emziren annelerin sütü koruyormuş derler ama ne derece doğru bilmiyorum 🤔
Ezgi94 gazel0606 yok canım ilk 20 gün emdi sadece sonra sütüm kesilmişti tam 4 ay sonra adet olmuştum ☺️
Pamuk_seker gazel0606 1 sene düzensizlik normal 43.gunlukken 1 hafta oldum daha sonra 8 aya kadar olmadim simdi 17 ayligiz düzenli oluyorum doktora gitmene gerek yok
Esmece gazel0606 Kızım 4.5 aylık çok az bir şekilde iki kere olur gibi oldu ama devam etmedi en kısa Zamanda doktora gideyim diyordum ama korkulacak bir durum yok sanırım benim gibi anneler de var imiş🌹🌹
papatya011 gazel0606 48 güne kadar lohusalık devam etti az az da olsa akıntı geliyordu 59.gün adet oldum ve emziriyorum daha adet vaktim tekrardan gelmedi düzene biner mı bilmiyorum
Derya_nil gazel0606 lohusalık akıntım 35 gün sürdü 10 dün sonra yani 45. Gün adet oldum şuan 6 aylık kızım hâlâ düzenli her ay oluyorum. İlk 1 sene olmamak veya düzensiz olmak normal bi durum doktorluk bişey yok