Bebeğim 28 haftalık doğdu şu an 86 günlük oldu hiç ememiyor 5-10 dk alıp bırakıyor çığlık atıyor biberonla süt ve mama veriyorum .Emmediği için sütüm çok azaldı 30 ml geliyor makinaya .Her şeyi deniyorum humana çay, solgar bira mayası,bol su, yeşillik , bulgur, tahin , rekolac bitkisel ilaç. Daha ne yapabilirim bari 6 ay sütümü sağıp verebilsem çok üzülüyorum .Medela süt sağma Makinesi bile sipariş verdim hastane tipi daha çok sağar diye