Kizlar oğlum 2 hafta snra 17 aylık olacak ve 12 buçuk kilo sleepy 5 numara bez kullaniyordum ama geceleri sızdırma yaptı bıraktım canbebe 5 aldim onunda bantları esnek değildi bıraktım molfix 5 aldim oda sızdırdı bu sefer molfix 5+ aldim ama yine aynı şey gunduz bir sıkıntı yok ama gece sürekli üstü ıslanıyor ve oğlum haliyle rahatsız oluyo uyaniyo snra 😔kullandığım bez kilosuna göre normal ama acaba küçük mü geliyor anlamadim 6 numaraya geçsem çok büyük gelirmi bilemedim 🙄🙄