demirboy AnayimBenAnaaa ya benimki baya koyuydu herkes babası gibi esmer oldu demişti. Ama şimdi pamuk gibi😊 yavaş yavaş açıldı tam ten rengi 5 ye oluştu. Bi de el rengine dönüyor oğlumun eller hep açık renkti o renge döndü
Ygmrclk AnayimBenAnaaa Bizim ilk 12 sonrası iki kere daha yaptık 13 çıktı doktor artış olmadığı için evde bol bol besleyin deyip eve yolladı canım 🙄
Esdoel AnayimBenAnaaa eşinle senin ten rengin ne canım. Mesela benim iki çocuğumda bembeyaz doğdu ben beyazım eşim kumrsl büyüğü şuan kumral dondu teni beyazlığı gitti 3 yaşında oğlum benim gibi şuan süt gibi beyaz 10 aylık. 🤗
AnayimBenAnaaa Esdoel ben beyaz tenliyim eşim esmer canım yani genetik olarak esmer olması mümkün tabiki. bana tuhaf gelen ilk gün bembeyaz olup ertesi gün bu kadar aniden esmerleşmesi 😅
Esdoel AnayimBenAnaaa olabilir ya bence normal sonuçta baba esmermis 🤣 ben ilk dogumumu yaparken eşime dedim ki eger esmer çocuk verirlerse kucağına DNA testi işte çünkü bizim aile de esmer yok sakalasiyorduk öyle 🤣