Nasilsiniz kızlar dün 40im çıktı yeni 1.5yasinda kızım var bide 8yasinda evin içinde o kadar çok bunaldım ki oğlan hiç durmuyo virüsten. Dolayı kayinvaldeye eve kimseyi almiyrum dedim halde gelip duruyo kimseye laf anlatamıyorum napicami şaşırdım bı akıl verin nolurr