Sarisey Alininannesi26 desteksiz diyorsaniz cok normal. Benimkiler de 8.ayinda oturmustu ama bir sure daha devrilmeye devam ettiler
Alininannesi26 Lolisim evet desteksiz oturmuyor bide donmede yok önce vardı şimdi dönmüyor yüz üstü çevirip bıraktım mi ağlıyor hemen
Alininannesi26 Sarisey desteksiz oturmuyor eve desteksiz bırakıyorum kapasini ayakalrina kadar indirip bı kaç sn öyle duruyor
Lolisim Alininannesi26 her çocuğun gelişimi farklı erken veya geç illa olacak şeyler bunlar sağlıklı olmaları bence yeterlidir