Kiz bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu geçiren var mi nasıl belirti oldu ve nasıl geçti acaba kızım 4 aylık kaç gundur özellikle geceleri uyuduktan yarim saat sonra kıvranıp duryr uyuyamyr doğru düzgün idrarı kötü kokuyo ve sarı biraz ondan şüphelendim gazi falan yok neden böyle kivranyr Bilmyrm