Merhaba hanımlar,
Kızım 7 aylık olmak üzere. 2 ay sonra ücretsiz iznim bitiyor ve işe başlamam gerekiyor. Çalışma saatleri 08.00-18.00. Kara kara düşünüyorum, kız kardeşim evimde bakacak. Ama yine de çok üzülüyorum alışabilir miyim, bebeğim beni arar mı ağlar mı? Araba alacağız biraz borçlanacağız çalışmam gerekiyor. Bu durumu nasıl aştınız, mama biberon ya da emzik kullanmıyor bebeğim. Ek gıdaya geçtik yavaş yavaş. Bana bir yol gösterin şimdiden nasıl hazırlayabilirim ikimizi bu duruma.