Selimyaman Ben başlayayım benim duyduğum en ilginç üç isim var lisedeyken bir arkadaşımın adı Nokta idi küçükkende mahallede Tamam teyze ve Fındık teyze vardı 😄 sizlerin varmı ?
Seherronya Selimyaman tamam ve dalga :) ikiside müşterimdi ayyy allahım gülmekten telefonda konuşamazdım ikisiylede 😂😂
Selimyaman Seherronya tamam tamam 😂 Allahım affet çok güldüm bizde küçükken tamam teyzeyle çok dalga geçerdik
Pinars Tamam adını duymuştum. Ördek adını duydum. Dilfiroz birde:D burda da duydum komik isimler bebeklerine koymuşlar unuttum şimdi
MoRella Pinars Ördek ve dilfiroz ne yaa… Kahkaha attım😂 Kırk yılda bir sakin sakin uyuttum bebemi gülmeme uyancak şimdi 😁
alisinasmom annekuzusuuuu ahahahahaha ya gece gece beni krize soktunuz çok güldüm ya kete teyze demek ahahahah çok yaşayın emi 😅😅😅😅
Maviay Selimyaman Kuzenimin kayınpederinin adı ’Gülabi’ydi. Kaynanası Gülabi falan dediğinde, hiç tuhafına gitmiyo mu diye sormuslardı kadına, o da gülüyordu 😁🤭
ecem34 Seydameva ay benim dedemin annesinin adı da telli 😂 onunda torunu telli oldu. Telli duvaklı gelin derken bi gülme gelir bana
Bebistoomm Selimyaman satu, döndü, satılmış cebişali😂😂 daha çok da aklıma şuan için bunlar geldi hatırladıkça yazarım arada eşimle bu konuda konuşup catliyoruz gülmekten 🤣🤣
Mom987 Bebistoomm Döndü ismi nerden. Bizim memlekette çok koyulur anneannemin ismi döne. Ve 5 kardeşinin ismi güzel anneannem hep bir sitem içinde