Twinmomdd Kızlar merhaba 25 aylık ikizlerim var gelin görün ki bir tanesi akşama kadar elinde mutlaka kaşık tutacak mutlaka çay kaşığı. Ben arada elinden alıyorum farkeder etmez mutfağa koşup alıyor uyuya bile kaşık tutarak geçiyor 😂😂😂😂
GoGirl Twinmomdd benimki 11 aylik o da cok sever elinde kasik tutmayi issirmayi ama daha yenisini gidip almayi akil edemiyor elinden alinca😅
Twinmomdd GoGirl Benimki kaşıksız yapamaz oldu oyuna dalınca alıyorum farkedince koşa koşa mutfağa gidiyor