Bende sezaryen oldum. 22 Gün oldu. Benim dikiş atılmadı yapıştırma yapıldı. Şu an çok az bir yara kaldı izi de çok belli değil zamanla daha da geçer diye düşünüyorum. Fakat benim sorunum da kahverengi çizgi. Bu çizginin rengi ne zaman açılacak kendimi halen hamile gibi hissediyorum