Tugcag bu aydaki çocuğa tomografi çekilir mi,nasıl izin verirsin,çocuğa ne kadar zarar verdiğinin farkında mısın dedi. Bende acildeki doktor burnu kanıyor, mutlaka çekmemiz lazım dedi dedim. Sen acile getirirsen çekerler,senin hatan getirmeyecektin dedi. Çocuk zaten sabaha karşı düşmüş,birkaç saat daha bekleyip bana getiremedin mi hemen alıp acile koştun dedi. Bu kadar sert çıktığına göre çocuğuma çok fazla zarar verdiğimi düşündüm,yoksa çok naif tatlı bir doktordur. Kolay kolay böyle yapmazdı,o yüzden çok sarsıldım.