Kızlar kızım sabah yataktan düştü. Eşim daha önce yanımızda yatırma,düşebilir diye uyarmıştı. Dün gece çok uykusuzdum,kızım uyumadı. Bende sırf kendim rahat uyuyım diye kızımı yanıma aldım ve yataktan düştü😔burnu kanadı, o yüzden tomografi çekildi çok zararlıymış bir sürümradyasyon aldı. Doktor burnu da kırılmış olabilir dedi. Çok kötüyüm,vicdan azabından ölücem. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum,başım dumanlı gibi. Pişmanlık beni yiyip bitirdi.buraya yazıp içimi dökmek istedim😔