Geçen hafta doktora gittim nefes alırken zorlanıyorum diye yaklaşık 15 gün önce covit belirtileri vardı evden cikmamistim gittiğim dahiliye doktoru test yapmamıştı özel hastane koku tad kaybina kadar da vardı bugün kontrol için tekrar profesör e gittim göğüs hastalıkları geçen hafta bana keyfi gelmissin akciğer filmi nde pek bişey yok gibi dedi bende bugün hocam nefes alamıyorum dedim zar zor solunum alerji testi vs yapıldı ve astım olmuşum 😳 doktor şaşırdım diyor ben salagim çünkü bu ortamda hastaneye öylesine gidecek kadar şimdi de antikor testleri istedi acaba covit mi olmuşum atlatamamismiymisim miymiymiy sinirlerim bozduldu ve burası da Türkiye nin en büyük özel hastane kompleksi ve doktor da prof 🤷 ilgisizliği ve baştan savma yüzünden iki kere aynı ortama girmek zorunda kaldım yarın tekrar test sonucu için tekrar gidicem