Burcu93 1,5 aya kadar bende sap simplex kullandım aynı sizin gibiydik sabaha karşı ıkınır ağlama krizi tutardı masaj bacaklarla destek flan veriyodm ama cok ıkınmaktan poposnda catlak oldu bu seferr biogaia başladık 2.5nay gibi duzene girdii yine gazı var ama kendı yapabilyor desteksiz suan 3 aylıgız tma anlamıyla bitmedi :)