[silindi] Kızlar kızım tam 11 aylık bugün iki gündür yürüteç arkasında tutunup yürüyor du bugün bı baktim pıt pıt adın atıyor 🧿🙏ama daha tam deil böyle yürüteç arkadasinda tam yürüyor ama acaba artık ne zmn tam girmeye başlar 😊
Annesivekizi 1 hafta 10 güne yürür inşallah. Bizimki de bir iki adım attıktan 10 gün sonra çok güzel yürümeye başladı
MinikCivcivimLina [silindi] tavsiyem düştüğünde çok müdahele etmeyin öyle kafasını bi yere vurmadıgı sürece. Birde düştüğünde tepkisiz kalın eğer ahlarsanız ağlıyorlar 😅 düşe kalka öğrenecekler inşallah gerekli önlemlernizi alın bebişinize bol yürüyüşler😊 bide ayağına kaymaz tabanlı çorap giydirin mümkünse 😊