Momkids öyle 🥰 denedim bir kere yasin okumaya calıstım (türkçesini) abdestliydim basım kapalıydı kalbim daraldı cehennem gözümün önüne geldi yarıda bıraktım.. annem seytan vesvese ediyor okuma diye dedi ondan seytanı güclü derlermiş sıkıntı verip dinleme, okuma dermiş..