sevimlienerji çaresizlikten postları tek tek arattım benim gibi birileri var mı bana yardım edebilir mi diye. Bebeğim 4,5 aylık covid oldu öyle çaresiz kaldım ki kaç gündür ağzıma yemek kıymadım. Bir gün ateşi oldu geçti sonra sürekli uyumak istedi meme emmedi hala emmiyor artık kusmaya başladı bir gram içtiği sütü biz de doktora götürdük Allah’a şükür ciğerinde sorun çıkmadı ama bir kan değeri çok yüksek çıktı meğer covid hastalarında öyle oluyormuş çok endişelendim çok korktum bu gün tekrar test yaptılar döndü normale çok şükür. Sizi görünce yazmak istedim nasıl bir süreç geçirdiniz emmeyi reddetti mi nasıl emzirdiniz sormak istedim ve dertleşmek istedim çok üzgünüm 😞