sevimlienerji Songul_hamza benim halsizlik bel bacak ağrısı oldu sadece ayaktan atlattım.esimde öksürük ateş halsizlik oldu. Bebegimde ateş kusma isal oldu
sevimlienerji Aybarss_Mom eşim test yaptırdı pozitif çıktı 3 gün sonra bm ve bebeğim de rahatsizlandik ben bebegimin covid olduğuna emindim hastaneye düşmeyen ateşine mudale edilsin diye götürdüm ama doktor yapmamız lazım yapmadan ilaç veremeyiz dedi o yüzden test yapıldı
sevimlienerji Elifmira sigortacılık yapıyorum bilgisayar başındayım ama birsürü insanın evrakları elimden geçiyor 😐😐
sevimlienerji Gizay230320 canım ben sadece emziyorum o yüzden hiç ilaç almadım sürekli su ıctim meyve ve bitki çayları ıctim. Ilk olarak bacak ağrısı ile başladı eşimde de bende de sonra halsizlik ateş oluyor genelikle yaklaşık 5 gün sürüyor şikayetler
sevimlienerji MinikCivcivimLina çok geçmiş olsun inşallah çift maske takin ellerinizi sürekli yıkayın.emzirdigim için hiç ilaç kullanmadım bitki çayları bol meyve bol su tükettim canım
MinikCivcivimLina sevimlienerji çok şükür hafif atlatıyorum ilaç kullanmıyorum emzirdiğim için istemedim. Bebek için ilaç kullanımı belirtileri neydi acaba
sevimlienerji MinikCivcivimLina bebegimde isal ateş kusma ve huysuzluk oldu.ates için calpol verdim düşmedi oyuzden fitil kullandik aynı şekilde isal de geçmedi onun içinde probiyotik verdim
Sevcan16 sevimlienerji teşekkür ederim rabbim bir daha yaşatmasın herkese şifa versin benimde bebeğim 2.5 aylık bugun 6. Günümüz inş bizde atlatırız
Ayda09 Ben kadar Aralık’larla emzirdiniz peki benim eşim pozitif çocuğumla akşam temas etti o yüzden korkuyorum bende test yaptırmadım nasıl olsa ilaç içmicem diye