busrasilra14 geçmiş postlarıma biri baksa bu kadın sadece basur postlarına yazıyo diyecek ama buraya da yazayım yinede. ben çektim kimse çekmesin 😅😂 benimde doğuma 1 ay mı vardı ne oldu et parçası. zonkluyordu fılan. şiş böyle nohut gibi falan. herşeyi denedim geçmedi. 3.gün doktoruma gittim. bana nasmed at kestanesi kremi (reçetesiz bitkisel 60tl idi 7 ay önce) yazdı. anestol krem yazdı(uyuşturucu etkısı var) ikisini karıştırıp sürdüm. ağrısı dinince sadece nasmed le devam etti. varis kremi diye gecıyo. her wc de sürdüm. bir de daflon ilaç verdi( günde 3 kez,reçeteli,80tl idi ben 15e mi ne aldım sgk ile) onu içtim düzenli. bikaç günde geçti tamamen. hiiç ihmal etme. başka şeylerle ugrasma. doguma yakın oluyomus :(