Simbo kullanıyorum cok fazla kullanmadım açıkçası o yuzden de bozulmamış olabilir çünkü neyi sinbo alsam aktif kullanım sonucu birkac ayda bozuldu 😄 smoothie blenderim kırıldı tost makinam ısıtmaz oldu bi bu kaldı sinbo elimde. Cok kullanmayacaksanız alın ama ben artık güvenmiyorum o markaya. Kiwi de aynı kalitede uzun sure dayanmıyor bu markalar