Bence en fazla 2 veya 3 yaş olmalı ben kendimden örnek vereyim ablamla aramda 9 yaş var ve hicbir zaman anlaşmadık benim çocukluğum onun ergenliği ile çakıştı benim aklımın erdiği zamanlarda hatırladığım bana nefretli söylemleriydi tabi onun da ergenlikten böyle yaptığını düşünüyorum ama bu durum aramızda hep mesafeli olmamızı sağladı şimdi büyüdük o 39 yaşında ben 30 ama yılda 3 defa zor ararız birbirimizi kuzenlerimle daha iyiyimdir.