Elfida-10 3 nolu sağlık ocağıda bugün 2. Aşımız vardı bebeğimiz sağlık ocağına gittiğimde karantina altına alınmış bundan 4 günce okadar aradım aşıya gelcez diye ama bana cevap veren olmadı telefonları açmıyorlar açsa gelmeyin dese gitmicem ben bugün bebegimle birlikte karatina altına alınmış yere gittim nasıl sinir bozucu hiç insanı takmıyor başka sağlık ocağına gittiğimde ise aşıyı yapmadılar neymiş efendim öncelik kendi bebekleriymiş kalırsa yaparlarmış. Benim gibi balıkesirde 3 nolu sağlık ocağına bağlı olan var mı bebeklerin aşısı oldumu onu soracaktim