Ikrazumra19 ben her iki bileğimdede var ünü 3. Sınıfta başladı deli gibi yazı yazmamla hamilelikte iyice ilerledi doğumdan sonra bazen bebeğimi beşiğinden alamayacak kadar uyuşuyordu b12 takviyesi aldığımda hafifliyor ağrım atel kullanıyorum boşta kaldıkça. Hala çok yorulmuşsam temizlik yapmışsam o gece kaskatı uyanıyorum ellerim taş gibi oluyor gün içinde açılıyor. Pandemiden dolayı şu anlık birşey yapamıyorum ancak süreç düzelirse amelşyat olacagım